Rabu, 7 April 2010

adakah berdiam diri itu lebih baik??????????????

lately tok memang aku jrg nak cakap byk kat opis...entahlah..setiap percakapan ada jak yang menyakitkan hati...walaupun aku diam senyum tp dlm hati mmg aku xsuka.....aku diam selagi aku dpt diam...aku akan ckp bilaa aku perlu cakap...errrmmmm entahlah..ragam manusia tok..mmg suka mencari kelemahan daan kekurangan org lain..bak kata lain suka nak poret hal aku...apalah...aku xkaco org pun...dah aku cmtok biarlah...ada sbb aku buat semua ya...bkn aku maok pun....penat aku pun yg rasa..bkn ktk org..untung rugi xperlu dikira bkn aku minta duit ngan ktk org pun....aku nampak cam merinsak...xda ku penah nak berpinjam duit ngan ktk org...biarlah....kdg2 bila dilayan menyakitkan hatiii...polah tensen drik jak eyh...ssh nak cari org yg benar2 memahami kita....ada yang phm cuma jd pendengar yg setia..syukur juaklah aku bkn yg jenis suka nak bercerita papa...aku susahkah..aku senangkah...aku diam jak...biarlah org menilai..mungkin org nangga aku cam ya jak..xberubah..xbergaya...xsemewah org lain ya org ckp bkn2..biarlah....aku tetap aku...aku redha dgn rezeki yang Allah berikan dengan aku..asal anak2ku xkebulur..dah..


YANG PASTI AKU YAKIN AKU XKAN SELAMANYA MACAM TOK..PASTI ADA HIKMAH DISEBALIK SEMUA YG BERLAKU...KESENANGAN AKAN TIBA JUA NANTI..AMINNNNNNNNNN...AKU MEMOHON PADAMU YA ALLAH!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan