Rabu, 14 April 2010

MARAH...ANGRY....wat ever u call it........:((

Tiba2 terdetik nak nulis n3 kali tok..ermmm....kali tok tentang marah...aih eyh...memang timbul rasa marah dlm hatiku saat ini...astafirullah al-azim....kenaklah....senang2 jak madah aku xbuat keja ya..nya yang ngilang benda ya dikatakan aku xbuat..aku xmok nguna perkataan 'dituduhnya' so aku gantikan dengan ayat 'dikatakan'...sapa yang cuai tok??itulah kalau keja membabitkan satu benda tok...'WANG'..'DUIT'...'MONEY'....wat ever u call it...arrgghhh..senang2 nak letak salah diri dibahu org lain..dahlah kita yang nolongnya buat keja ya xpat apa2 pun..bukannya x ikhlas tapi tauk2 dirik pun lah...yalah manusia tok macam2 sifatnya..kadang2 kita lihat dari luaran nampak baik..alim..xtinggal sembahyang belum gik menjamin nya bena baik...rambut sama hitam..hati lain2..aku bukan apa..aku bukanlah manusia yg pande nak depends dirik ku pun time mcm tok...ikut jak...ssh juak eyh...xpalah...mun nya mati-matian mdh aku xbuat..ALLAH lebih mengetahui segala-galaNYA..hepilah kau keja dengan nyalahkan org lain diatas kecuaian dirik sendiri...semoga ALLAH merahmati kehidupanmu..AMIN.............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan