Khamis, 17 Disember 2009

BUHSAN EKCELINYA....hehhheh

baru pas mandi tadi...ermmm..rasa bosan that whylah aku type sesuatu dlm n3 ni..iffah dah tido kat bawah...Deeda??/ermm turn dia plak kaco aku ni..hubby ada keja sikit nak buat....nasib baik aku bukak blog ni..kalu x....ermmm buhsannyer....ekceli pasni nak bawa deeda g furniture chan...nak ronda2 kat sane....diaorang da buat warehouse sale...ingat nak survey katil n tilamlah....tu niatku kalu dpt duit bantuan khas yg kerajaan bagi tu...korang da dpt x??hehhheheheh....katil ya lama mmg dah xpat pakai g...eeii...frustnyer aku.....dapat dihitung weiii berapa kali aku..eRrr..hehehehhe TIDO kat situ.....(jgn korang pkr pelik2 lak ahhhh)...xpa..aku nak blacklist tpt beli tue...X BERBALOI-BALOI......ok...aku nak off jap...nanti da masa aku masuk n3 lagi....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan