Khamis, 17 Disember 2009

RINDU

RINDU......dah lama aku tak masuk apa n3 lam blogku ni..entah sibuk..entah apa..aku pun reti..mlm ni tiba2 nak coretkan sikit dlm blog ni...byk benda yg terjadi sepjg aku xcoretkan apa2 dlm blog ni..ermmm...ada benda aku kena simpan sendiri dlm hati..biar aku n Allah jer yang tahu....kdg2 ada benda yang xdpt kita kongsi dgn org lain....betul x????tapi kadang apa yang tersimpan dalam hati bila terlalu lama disimpan xbagus juakan...erm..terpulanglah pada diri masing2...tapi..sejak2 aher ni mood aku x menentu...kdg2 rasa nak marah jer.....rasa xpuas hati..entahlah..byk masalah melanda..sterss dgn keja..stress dgn org sekeliling..kdg2 aku terpikir nak g jauh dr tpt tok..nak release tension...nak g tpt tempat yg blh tenangkan fikiran...kalu byk cuti..n byk fulus dah lama aku bawa anak2 g bercuti....mesti seronok....hilang rasa tension..tp keadaan sekarang x mengizinkan..plg2 jauh lari kat kpg..ermmmmmm....nasib2..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan