Ahad, 20 Disember 2009

salam 21.12.09 semua...........

dah berapa hari aku xmasuk n3 ni...ermmm..line broadband celcom kat area aku tggl tu ada problem...aisshh eyh..boring giler..ermmm...3 ari cuti ni byk habiskan masa kat umah jer..balik kpg skjp...nextweek 4 ariku cuti...(CUTI KRIMAS..hehehehh)....dr jumaat sampai isnin...blm ade plan lagik...tp ari senin tue nak bw deeda g klinik....lgpun aritu deeda genap 2 tahun..kalu xda kena injection..nak bw g jln2 ler...paling jauh pun bw g main playland kat boulevard........bg deeda n effa hepi skt....ermmm..tp skrg ni dua org tu lasak sgt..ialah tengah membesar...adek pun diam2 blh tahan jugak lasaknya..alamat berat mama ni xpat nak maintain..kejap naik..kejap turun...xperlah..janji anak2 mama hepi....aku ni xtau ler bila nak g check mata aku yg ada problem ni...entahlah...xda masa...tipulah..byk masaku cuma xda kesempatan...xkan nak tunggu sampai melarat kan???tgg bln januari aku amik cuti or sickleave jer....risau juga aku sebenarnya walaupun aku cam biasa jer...mgkn disebabkan oleh????erm...xtau lah aku nak cakap..n x berani aku nak jangka...apa pun aku harap n doa xda apa2lah...kalau aku sakit...kesian ngan anak2ku....entah sapa yg akan jaga diaorg....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan